Български магически свят

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    Куидични правила

    Разказвачът
    Разказвачът
    Администратор на форума
    Администратор на форума


    Куидични правила

    Писане by Разказвачът Съб Фев 04, 2023 7:43 pm


    Custom Image


    1. Игрище. Игрището има овална форма и е с размери 123 м. на дължина и 55 м. на широчина. Във всеки край на игрището са разположени по три стълба, завършващи с обръч на различна височина. На 10 метра от стълбовете има поле за отбелязване на точки, в което може да влиза само по един гончия от отбор.
     
    2. Отбори. Играят два отбора с по седем играча. Всеки отбор има един търсач, един пазач, двама биячи и трима гончии.

    3. Топки
    . Има три топки:
    а) Куофъл. Ярко червена топка, голяма колкото футболна. Подхвърля се от гончиите, които трябва да я вкарат в един от трите обръча на другия отбор. Голът носи 10 точки на отбора. Обръчите се пазят от пазача.
    б) Блъджъри. Две еднакви топки, черни като катран и малко по-малки от куофъла. Те се стрелкат насам-натам из полето, насочвани от биячите с цел да ударят някой играч от противниковия отбор.
    в) Снич. Златна топка с размера на топка за голф и с пърхащи крила. Тя е най-важната топка в играта, защото трябва да бъде хваната, за да приключи играта. Тя носи 150 точки на отбора.

    4. Цел. Целта на играта е да се хване снича, като след хващане на снича отборът да има повече точки от противниковия. Сничът носи 150 т., което обикновено осигурява победа на отбора. Тогава головете имат значение, тъй като е възможно към момента на хващане на снича противниковият отбор да има повече точки (например след хващане на снича отборът има 160 т., а другият вече е направил 170 т. само от голове). Ако е налице равенство на точките, печели този, който е хванал снича.

    5. Ход на играта
    а) Начало на играта. Играта започва с освобождаване на трите вида топки. Блъджърите и сничът излитат сами, а куофълът трябва да бъде хвърлен във въздуха, където всеки от двата отбора може да го хване първи.
    б) Пространствени ограничения на движението. Няма ограничение на каква височина може да лети всеки един играч, но не може да се напускат пределите на игрището. Ако прелети извън тази граница, неговият или нейният тим трябва да предаде куофъла на другия отбор.
    Следва да се помни също, че на 10 метра от стълбовете има поле за отбелязване на точки, в което може да влиза само по един гончия от отбор.
    в) Правила, свързани с топките. Куофълите и сничът могат да се пипат само от съответните играчи (гончии и търсач).
    Куофълът може да бъде хванат от даден играч, но само при условие, че играчът, който отнема куофъла не държи за никоя част от тялото другия играч.
    При вкарване на гол куофълът се връща в играта от пазача, който го хвърля на някой от своите гончии.
    г) Край на играта и таймаути. Играта може да продължи неопределен период от време, тъй като приключва с хващане на снича или по взаимна договорка на двата отбора за равенство.
    Капитанът на тима може да поиска таймаут след като сигнализира за съдията. Това е единственото време през което на играчите им е позволено да докосват земята по време на мача. Таймаута може да продължи до 2 часа.
    д) Наранявания. Ако се нарани даден играч, отборът няма право на смяна. Ако след оказването на медицинска помощ играчът не се върне в игра, отборът завършва мача без него.
    е) Ограничения за ползване на магия. Позволява се носенето на магически пръчки на игрището, но при условие че не бъдат използвани срещу играч от другия отбор, метла на играч от другия отбор, рефер, нито една от топките или член от тълпата.

    6. Фалове. Фаловете са следните:
    а) Лъгинг - хващане за дръжката на метлата на друг играч;
    б) Блъртинг - блъскане на друг играч с метла с цел изкарването му от равновесие;
    в) Блъчинг / Скининг (две думи за едно и също нещо) - летене с цел нарочно сблъскване с друг играч;
    г) Бъмфинг - нарочно запращане на блъджъра по публиката с цел прекъсване на играта;
    д) Куофълпъкинг - докосване на куофъла от гончия с цел промяна на посоката му на движение, това значи, че гончията няма право да пипа куофъла, докато лети – освен ако не го хване;
    е) Къбинг - прекомерна употреба на лакти;
    ж) Сничнип - когато някой друг играч, освен търсача, докосне снича;
    з) Флъкинг - преминаването на която и да е част от тялото на пазача през головите обръчи в опит за спасяване.
    и) Хавърсакинг - ръцете на гончията са все още на куофъла в момента на преминаването на последния през обръч (трябва да се хвърли през обръча, а не да се премине с него);
    й) Блокинг - блокиране на пътя на търсача, когато е на път да хване снича;
    к) Студжинг - когато повече от един гончия влезе в рамките на полето за отбелязване на точки (10 метра от стълбовете).

    Във всички тези случаи съдията може да отсъди свободно хвърляне по головите стълбове. Гончията който ще изпълни хвърлянето трябва да лети от централния кръг на игрището до полето за отбелязване на точки. Всички играчи освен пазача, на когото бият удара трябва да са готови веднага да продължат да играят, в случай че ударът е спасен.

    Внимание: това са само правилата, които важат в ролевата игра, т.е. това, което описваме, че се случва на героите. Организационните правила, които следваме ние, потребителите, са поместени тук: клик тук

      Ясна Соколова, Ела Благоева and Люба Бюлбулева харесват този пост.


        В момента е: Пет Май 24, 2024 1:14 pm

        Присъедини се към нашия Дискорд сървър!